ستاره منچستریونایتد در اوج قرار دارد

ستاره منچستریونایتد در اوج قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوش رشفورد ستاره انگلیسی معتقد است که بهترین روزهای فوتبالی‌اش را در منچستریونایتد تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس، تیم های منچستریونایتد و اورتون در ورزشگاه الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند و توانستند جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کنند. یکی از نکات جذاب این بازی، گلزنی دوباره مارکوس رشفورد بود و حالا این ستاره انگلیسی در هر پنج بازی گذشته برای من یونایتد گلزنی کرده است. 

به نقل از سایت گل، رشفورد در مصاحبه‎‌ای با شبکه ITV گفت: "از نظر عملکرد، فکر می کنم در اوج قرار دارم. احساس بسیار راحتی در زمین دارم. خیلی راحت به فضاهای خالی می روم و گلزنی می کنم. اگر بتوانم به موقعیت سازی ادامه دهم، انگار در حال گلزنی هستم."

به جز جام حذفی انگلیس، شاگردان اریک تن هاگ در رقابت‌های جام اتحادیه و لیگ اروپا نیز حضور دارند. رشفورد درباره شانس قهرمانی در یکی از این تورنمنت ها گفت: "هدف ما همین است. به خاطر این موضوع است که اینطوری بازی می کنم. باید به تلاش سخت خود ادامه دهیم. می خواهیم در فینال ها و مهم ترین بازی‌ها حضور داشته باشیم."

4416