ستاره پرسپولیس طرفدار کارتون فوتبالیست‌ها

ستاره پرسپولیس طرفدار کارتون فوتبالیست‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره جوان پرسپولیس توضیح جالبی درباره نمایش خوبش در دو بازی آخر تیمش داشته است.

به گزارش فوتبالی، محمد عمری که مقابل نساجی ستاره اصلی تیمش بود، با دبل در این مسابقه، توانست آمار 3 گل زده در دو بازی را ثبت کند.

نکته جالب درباره ستاره جوان قرمزها، علاقه او به آنالیز شخصی حریفان تیمش است. عمری که با یک روزنامه ورزشی صحبت کرده، درباره این موضوع گفته است:" بیشتر از هر چیزی تمرکز می‌کنم و قبل از بازی با هر حریفی فیلم بازی حریف را می‌بینم و تمرکز می‌کنم و مدافعان و دروازه‌بان حریف را برای خودم حلاجی می‌کنم. از همین رو خیلی خوب می‌دانم کجاها حرکت کنم و چگونه از نقاط ضعف حریفان استفاده کنم، این مسأله جدا از فیلمی است که ما قبل از هر بازی می‌بینیم و توسط آنالیزورمان و کادر فنی‌ به شکل جدی و بسیار دقیق حریفمان آنالیز می‌شود.”

او علاقه‌خاصی به شبیه‌سازی اتفاقات بازی دارد:" صحنه‌های بازی را خیلی در ذهنم شبیه‌سازی می‌کنم تا چگونه حرکت کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم و این صحنه‌سازی و به نوعی شبیه‌سازی خیلی به من کمک کرده تا در گلزنی به خواسته‌ام برسم به همین دلیل شب قبل از هر بازی نیم ساعت در ذهنم برای خودم صحنه‌ها را مرور می‌کنم."

 عمری به علاقه‌اش به کارتون فوتبالیست‌ها هم اشاره کرده است:" این کارتون را هم نگاه می‌کردم اما به طور کلی معتقدم تصویرسازی ذهنی خیلی به بازیکن در هر بازی کمک می‌کند تا مقابل هر تیم و بازیکنی بهترین عملکرد را داشته باشد."

7655