واکنش پسر دیوید بکام به انتقالش به لیگ انگلیس

واکنش پسر دیوید بکام به انتقالش به لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - رومئو بکام امید زیادی دارد تا مسیری مشابه پدر خود را در فوتبال طی کند و حالا اولین فرصت برای حضور در لیگ برتر انگلیس برایش به وجود آمده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 20 ساله که در تیم رزروهای اینترمیامی حضور دارد، برای نیم فصل دوم به صورت قرضی به تیم برنتفورد در لیگ برتر انگلیس ملحق شده است. در حقیقت این بازیکن در هفته های اخیر در تیم رزروهای برنتفورد تمرین کرده بود و در نهایت انتقال قرضی او به این تیم قطعی شد. رومئو در سال 2021 به تیم رزروهای اینترمیامی ملحق شده بود. این هافبک  در پیامی در مورد انتقالش به برنتفورد نوشت:" خیلی خوشحال و مفتخر هستم که در این جا حضور دارم. در زمان تعطیلی لیگ آمریکا برای تمرینات به این جا آمدم و حالا فرصت انتقال قرضی را به من داده اند. بیش از همیشه انگیزه دارم. کادر فنی در دو ماه اخیر خیلی به من کمک کرده اند و سعی می کنم به تیم کمک کنم. امیدوارم خیلی پیشرفت کنم. برنتفورد باشگاهی است که در مسیر صعودی قرار دارد و خیلی سریع رشد کرده است. بسیار متشکرم که در این جا حضور دارم."

بروکلین برادر بزرگ تر رومئو نیز در پیامی این انتقال را تبریک گفت و نوشت:" آفرین داداش."

رومئو در ابتدا به تیم رزروهای برنتفورد ملحق می شود و بعد از آن همه تلاش خود را خواهد داشت تا ارزشهایش را ثابت کند و در تیم بزرگسالان هم بازی کند.

4125