واکنش تن هاگ به برد مقابل اورتون

واکنش تن هاگ به برد مقابل اورتون

پایگاه خبری فوتبالی - در این دور از رقابت های جام حذفی انگلیس موسوم به FA Cup منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه سه بر یک اورتون را شکست دهد و به این ترتیب راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد درباره پیروزی مقابل اورتون گفت:« منچستر یونایتد همواره قهرمانی در تمام رقابت‌ها را هدف گرفته است. ما نباید این موضوع را به یک اهرم فشار برای خودمان تبدیل کنیم و باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم، نه روی عناوین. فقط پیشرفت تیم درحال حاضر اهمیت دارد. من فکر می‌کنم همه بازیکنان انگیزه قهرمانی را دارند و برای آن خواهند جنگید. ما استعدادهای خوبی در تیم داریم و می‌توانیم با برنده شدن در بازی‌ها، به قهرمانی هم برسیم.»

تن هاگ درباره عملکرد اورتون در این بازی گفت:« من فکر می‌کنم عملکرد آن‌ها بسیار خوب بود. آن‌ها با شجاعت در خط حمله بازی می‌کردند و تماشاگران یک بازی زیبا را تماشا کردند، یک نمایش خوب که خوشحالم که با برد ما تمام شد.»

سرمربی شیاطین سرخ درباره درخشش رشفورد گفت:«او در فرم خوبی قرار دارد و عملکرد خوبی هم داشته است و باید این شرایط را حفظ کند. اگر او تمرکزش را حفظ کند، می‌تواند به این روند ادامه دهد.»

1470