واکنش کلوپ به مصدومیت طولانی مدت فن دایک

واکنش کلوپ به مصدومیت طولانی مدت فن دایک

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول تایید کرد که ویرجیل فن دایک به خاطر مصدومیت همسترینگ، بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، روز دوشنبه در جریان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم های برنتفورد و لیورپول مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه سه بر یک متحمل شکست سختی شدند. در جریان این بازی، ویرجیل فن دایک نتوانست 90 دقیقه هم تیمی‌هایش را همراهی کند و در بین دو نیمه تعویض شد. 

به نقل از سایت گل، تیم پزشکی لیورپول شب گذشته اعلام کرد که ویرجیل فن دایک بیشتر از یک ماه نمی تواند لیورپول را در مسابقات همراهی کند. کلوپ در واکنش به این خبر گفت: "خبر مصدومیت ویرجیل برای ما یک سورپرایز بود. یک اتفاق دردناک. او زیاد درد حس نمی کرد و من هم او را بیرون کشیدم تا ریسک نکرده باشم. در نهایت تشخیص تیم پزشکی چیز دیگری بود. اصلاً دوست نداشتم چنین اتفاقی رخ دهد. ما داریم درباره هفته‌ها و شاید بیشتر از یک ماه صحبت می کنیم. امیدوارم این دوران سریع بگذرد، اما باید اعلام کنم که در حال حاضر او را در اختیار نداریم. فوتبال همین است. ما مدافعان دیگری داریم که می توانیم در زمان غیبت فن دایک از آن‌ها استفاده کنیم."

4416