مهاجم بارسلونا خواستار بازگشت به منچستر یونایتد در سال جدید

مهاجم بارسلونا خواستار بازگشت به منچستر یونایتد در سال جدید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلونا خواستار پیوستن به جمع شیاطین سرخ در سال جدید میلادی یعنی سال 2023 است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد ممفیس دیپای در حال حاضر تا پایان فصل جاری با آبی و اناری اعتبار دارد و با توجه به عملکردی که این بازیکن داشته و نقشش در تیم ژاوی، بسیار بعید به نظر می رسد که بارسلونا قرارداد جدیدی با او تنظیم کند و به این ترتیب این مهاجم هلندی در مسیر جدایی از بارسا است. گزینه های مختلفی پیرامون دیپای مطرح شده است اما به نظر می رسد که خود او می خواهد به منچستر یونایتد برگردد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، دیپای دوست دارد که زیر نظر سرمربی هلندی منچستر یونایتد کار کند و علاقه ویژه به رفتن به منچستر یونایتد دارد. دپای که در حال حاضر 28 ساله است بین سال های 2015 تا 2017 در منچستر یونایتد حضور داشته است و اکنون دوست دارد دوباره بازگشت به این باشگاه را تجربه کند و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش می رود.

اریک تن هاگ به دنبال تقویت خط حمله منچستر یونایتد در پی جدا شدن کریستیانو رونالدو است و به همین دلیل گزینه های مختلف را مورد توجه قرار می دهد.

1470