واکنش لمپارد به شکست مقابل منچستر یونایتد

واکنش لمپارد به شکست مقابل منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - در دور سوم از رقابت های جام حذفی انگلیس، منچستر یونایتد و اورتون در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی منچستر یونایتد با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان رساند و راهی دور بعدی رقابت ها شد.

به گزارش فوتبالی، اورتون با هدایت فرانک لمپارد مقابل شیاطین سرخ حرفی برای گفتن نداشت و رقابت های FA Cup کنار رفت و باید دید که اوضاع در ادامه فصل برای لمپارد به چه شکل پیش می رود.

سرمربی اورتون درباره شکست مقابل منچستر یونایتد گفت:" احساس می‌کنم فقط مارکوس رشفورد تفاوت میان دو تیم بود و یونایتد برتری خاصی نسبت به ما نداشت. یک بازیکن سطح عالی می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. ما واقعاً خوب کار کردیم و فرصت‌های بهتری داشتیم."

فرانک لمپارد درباره آینده و احتمال برکنار شدنش از اورتون نیز گفت:" آینده‌ام تحت کنترل من نیست. این مسئله من نیست که بخواهم روی آن تمرکز کنم. وظیفه من تمرکز روی عملکرد تیم و تلاش برای ارائه عملکرد بهتر است. اوضاع در لیگ می‌تواند خیلی سریع تغییر کند و زمانی که اوضاع شما خوب نیست، باید نهایت تلاش خود را به کار ببرید تا از مخمصه رهایی پیدا کنید. من نمی‌خواهم در مورد آینده‌ام صحبت کنم. فقط می‌خواهم در مورد بازیکنان و عملکرد خوب‌شان صحبت کنم."

1470