بازگشت آلوز برای تراکتور خوش‌یمن بود

بازگشت آلوز برای تراکتور خوش‌یمن بود

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو آلوز باز هم در ترکیب تراکتور عالی ظاهر شد و یک گل دیگر برای تیمش ساخت.

به گزارش فوتبالی، هشت پاس گل در 15 هفته، عددی نیست که به سادگی خلق شود، ریکاردو آلوز با عملکردی که از خود به نمایش گذاشت، نه فقط هواداران تراکتور، که همه هواداران فوتبال ایران را شگفت‌زده کرده است. 

ریکاردو عالی کرنر می‌زند اما به جز کرنرهای دقیق، روی پاس‌های عمقی نیز یک فوتبالیست باهوش و مدرن نشان می‌دهد. او به جز این هشت پاس گل، تاثیرات عمیق دیگری نیز روی سبک بازی تی تی‌ها گذاشته و موقعیت‌های زیاد دیگری هم برای هم‌تیمی‌ها خلق کرده است. 

آلوز در بازی مقابل استقلال نشان داد ظاهرا او قرار است در همه گل‌های این فصل تیم تراکتور، رد پایی از خود به جای بگذارد، او تا اینجا گل‌سازترین بازیکن لیگ برتر بیست و دوم بوده است.

نکته جالب درباره آلوز اینکه در دو هفته گذشته که او به دلیل مصدومیت، جایی در ترکیب تیمش نداشت، تراکتور موفق به گلزنی به حریفانش نشد و این هافبک خلاق، امروز با یک پاس گل دیگر، به بهترین شکل ممکن، بازگشتش به ترکیب تیم پاکو خمز را جشن گرفت.

آلوز که با عملکرد فوق العاده‌ای که از خود به نمایش گذاشته با پیشنهادهای زیادی مواجه و از سپاهان و استقلال به عنوان مشتریان جدی او نام برده شده است در پایان بازی مقابل استقلال، در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره احتمال حضورش در استقلال گفت:" دوست ندارم دربارۀ شایعات صحبت کنم و می‌خواهم دربارۀ واقعیت‌ها حرف بزنم. واقعیت این است که الآن بازیکن تراکتور هستم و تمام فکر و ذهنم روی تراکتور است."

7655