النصر و سویا دو گزینه برای کاپیتان سابق رئال مادرید

النصر و سویا دو گزینه برای کاپیتان سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که سرخیو راموس پس از به پایان رسیدن قراردادش در پاری سن ژرمن، این تیم را ترک خواهد کرد و دیگر جایی در میان پاریسی ها نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، راموس که بین سال های 2005 تا 2021 در رئال مادرید حضور داشت و تبدیل به یکی از اسطوره های مادریدی ها شد، دوران سختی را در پاری سن ژرمن سپری کرده است. فصل اول او یعنی فصل 2021/22 پر از مصدومیت بود و او فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد. اکنون در فصل دومش هم آنطور که باید و شاید نتوانسته است یک نقش کلیدی در ترکیب پی اس جی به دست بیاورد و به همین دلیل بسیار بعید به نظر می رسد که قرارداد جدیدی با او از سوی پی اس جی بسته شود.

به گفته فیچاخس، سرخیو راموس پس از پایان قراردادش در فصل جاری، دو گزینه پیش‌رو دارد. یکی از این گزینه ها انتخاب همان مسیری است که کریستیانو رونالدو رفت. در واقع به نظر می رسد که باشگاه النصر عربستان به جذب راموس هم علاقه داشته باشد و ستاره سابق رئال مادرید می تواند به رونالدو ملحق شود.

گزینه دیگر برای راموس، ماندن در فوتبال اروپا است. سویا که تیم دوران نوجوانی سرخیو راموس است، از دیگر علاقه‌مندان به جذب مدافع اسپانیایی است. راموس در حال حاضر 36 سال دارد و می تواند برای ادامه دوران خود به همان جایی برگردد که فوتبالش را از آن جا شروع کرده بود.

1471