اتفاق تکراری برای پرسپولیس؛ گلزنی عبدی و پاکدل در بازی تدارکاتی

اتفاق تکراری برای پرسپولیس؛ گلزنی عبدی و پاکدل در بازی تدارکاتی

پایگاه خبری فوتبالی-مهاجم‌های ذخیره پرسپولیس باز هم ترک عادت نکردند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی امروز تمرینات ریکاوری خود را پس از برد مقابل نساجی برگزار کردند که بازیکنان ذخیره قرمزها در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم کشت و گندم رفتند و در حالی توانستند حریفشان را با نتیجه 1-2 شکست دهند که نکته جالب این بازی، گلزنی مجدد مهدی عبدی و حامد پاکدل بود.

عبدی و پاکدل که این روزها کمترین نقش را در نتایج پرسپولیس دارند و به نوعی در لیست سیاه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته‌اند تنها در بازی‌های تدارکاتی نقش گلزن را بر عهده دارند. اتفاقی که در طول این فصل، چند بار تکرار شده اما تاثیری در تغییر نظر سرمربی پرسپولیس درباره دو مهاجم داخلی تیمش نداشته است.

پس از جدایی یورگن لوکادیا و همچنین مصدومیت شیخ دیاباته، تصور می‌شد سرمربی پرسپولیس زمان بیشتری را در اختیار پاکدل و عبدی قرار دهد اما چنین اتفاقی رخ تداد و یحیی گل‌محمدی حاضر شد تیمش را بدون مهاجم تخصصی به میدان بفرستد اما به دو مهاجم تخصصی‌اش بازی ندهد.

مهدی عبدی که فصل پیش مقابل تیم شهرش در ورزشگاه آزادی دبل کرد تا پرسپولیس دو بر یک برنده شود، روز گذشته فرصت بازی مقابل نساجی را پیدا نکرد تا برای دومین بازی متوالی تنها به گرم کردن پشت دروازه بپردازد.

حامد پاکدل هم تنها پس از اینکه یحیی از برد تیمش مطمئن شد در دقیقه 88 جانشین وحید امیری شد.

7655