سرمربی اخراجی پرتغال هم مثل رونالدو راهی خاورمیانه می‌شود؟

سرمربی اخراجی پرتغال هم مثل رونالدو راهی خاورمیانه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال که پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر از هدایت تیم ملی کشورش برکنار شد، مثل رونالدو راهی خاورمیانه شود.

به گزارش فوتبالی، فرناندو سانتوس از سال 2014 و پس از برکناری پائولو بنتو، هدایت تیم ملی پرتغال را برعهده گرفت. او به همراه تیم ملی پرتغال قهرمان رقابت های یورو 2016 و همچنین لیگ ملت های اروپا در سال 2019 شد.

اما عملکرد تیم ملی پرتغال با فرناندو سانتوس در جام جهانی ها جالب نبود. آن ها در سال 2018 در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند و در جام جهانی 2022 قطر هم در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش باختند و از دور رقابت ها حذف شدند. فرناندو سانتوس با نیمکت نشین کردن رونالدو جنجال های زیادی در تیم ملی پرتغال ایجاد کرد.

اکنون به گفته فابریزیو رومانو، این سرمربی پرتغالی که در حال حاضر بدون تیم است، گزینه های مختلفی در دسترس دارد. او می تواند در اروپا بماند و یا این که راهی فوتبال آسیا شود. به گفته این خبرنگار ایتالیایی، فرناندو سانتوس پیشنهاد هایی از چین و همچنین خاورمیانه دارد. البته رومانو به طور دقیق نگفته است که کدام تیم خاورمیانه ای به سانتوس پیشنهاد داده است اما این سرمربی پرتغالی هم ممکن است مثل رونالدو که به النصر پیوست، راهی یک تیم دیگری در این منطقه شود.

1470