4 بازیکن بارسلونا که لاپورتا آن‌ها را غیرقابل فروش می‌داند

4 بازیکن بارسلونا که لاپورتا آن‌ها را غیرقابل فروش می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال حاضر به طور کلی در شرایط مالی مناسبی قرار ندارد و همین قضیه موجب می شود که آبی و اناری ها به فکر فروش برخی از بازیکنان خود باشند اما 4 بازیکن وجود دارد که خوان لاپورتا تحت هیچ شرایطی نمی خواهد آن ها را بفروشد.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا رییس فعلی بارسلونا به تازگی گفت و گویی با کادناسر داشته است و در این مصاحبه درباره شرایط برخی از بازیکنان حال حاضر بارسلونا صحبت کرده است.

لاپورتا درباره اوضاع مارک آندره تراشتگن و فرنکی دی یونگ گفت:" ما از هر دو بسیار راضی هستیم. هیچ کدام برای فروش نیستند فرنکی ارزش قابل توجهی دارد، چندین باشگاه به او علاقه دارند، اما او برای فروش نیست."

لاپورتا درباره عثمان دمبله که مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته است نیز گفت:" او برای فروش نیست. در زمان مناسب به تمدید او خواهیم رسید، او یکی از مهم ترین بازیکنان تیم است. او یکی از سنگ‌بناها است. هر وقت بازی می کند فضاسازی می کند. دیروز او یک گل فوق العاده به ثمر رساند."

رییس بارسلونا درباره آنسو فاتی اتمام حجت کرد و گفت:" هیچ کس از تیم اصلی برای فروش نیست. نه آنسو فاتی و نه هیچ کس دیگری."

به این ترتیب از صحبت های لاپورتا این برداشت می شود که در حال حاضر 4 بازیکن یعنی تراشتگن، فرنکی دی یونگ، عثمان دمبله و آنسو فاتی بازیکنانی غیر قابل فروش هستند.

1470