حمله فرماندار مادیرا به سرمربی اخراجی پرتغال در حمایت از رونالدو

حمله فرماندار مادیرا به سرمربی اخراجی پرتغال در حمایت از رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - میگل آلبوکرکی فرماندار منطقه مادیرا که زادگاه کریستیانو رونالدو است، در صحبت های اخیرش به شدت از منتقدان رونالدو و فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، پرتغال در شب نیمکت نشینی رونالدو در مقابل مراکش حذف شد. پرتغالی ها بدون رونالدو توانسته بودند سوییس را گلباران کنند اما در مقابل مراکش نمایش ضعیفی داشتند و حضور رونالدو در نیمه دوم نیز باعث نجات آنها نشد. حالا آلبوکرکی در انتقاد از منتقدان رونالدو گفته است:"افراد بی شخصیت زیادی وجود دارند. کسی این افراد را نمی شناسد اما از فرصت سوء استفاده می کنند تا حرفهای بدی در مورد کریستیانو رونالدو بزنند. کریستیانو بزرگترین تبلیغ برای نام کشور پرتغال در قرن 21 بوده است. این که در جام جهانی خوب نبوده دلیلی بر این نیست که گروهی بی سر و پا حرفهای زشتی در موردش بزنند. یکی از این افراد بی شخصیت، مربی ایست که بهترین بازیکن دنیا را نیمکت نشین می کند تا او را روی نیمکت قرار بدهد و تحقیر کند. او از آن آدم های بی شخصیت پرتغال است. خوشحال شدم که فرناندو سانتوس اخراج شد."

رونالدو هنوز در مورد آینده خود در تیم ملی پرتغال تصمیم نگرفته است که باید دید که مربی بعدی این تیم چه کسی است و آیا همچنان به رونالدو فرصت خواهد داد یا نه.

4125