رکورد عجیب پیش روی چلسی: 600 میلیون یورو هزینه در شش ماه

رکورد عجیب پیش روی چلسی: 600 میلیون یورو هزینه در شش ماه

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی نمی خواهد که یک سال دیگر را بدون جام تجربه کند و به همین منظور تلاش خواهند کرد تا به بهترین شکل ترکیبشان را تقویت کنند.

به گزارش فوتبالی، تاد بولی مالک جدید چلسی حسابی برای تقویت تیمش دست به کار شده است. آنها در تابستان گذشته حدود 300 میلیون یورو برای خرید بازیکنان هزینه کردند، از هزینه 80 میلیونی تا فوفانا تا پرداخت 65 میلیون یورو برای کوکوریا، 56 میلیون یورو برای استرلینگ، 38 میلیون یورو برای کولیبالی و 12 میلیون یورو برای اوبامیانگ. چلسی اما از خرید کردن سیر نمی شود و در ژانویه نیز در نظر دارند که هزینه های بیشتری داشته باشند. 

آنها خرید فوفانا بازیکن ساحل عاجی را با 12  میلیون یورو نهایی کرده اند و در آستانه جذب انزو فرناندز با 120 میلیون یورو قرار دارند هر چند که در تلاش هستند تا قیمت وی را کاهش بدهند. از سویی مدیران چلسی در مسیر خرید بادیاشیل با 40 میلیون یورو قرار دارند و در نظر دارند که مودریک، وینگر درخشان شاختار دونتسک را هم با 80 میلیون یورو بخرند و البته شایعاتی نیز از تمایل آنها به جذب آندری سانتوس برزیلی مطرح شده است. بدین ترتیب چلسی می تواند در این زمستان از 600 میلیون یورو هزینه برای خرید بازیکن در عرض شش ماه عبور کند.

4125