سپاهان دو - مس کرمان صفر/ روز شهریار با گل و پاس گل مغانلو

سپاهان دو - مس کرمان صفر/ روز شهریار با گل و پاس گل مغانلو

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر سپاهان و مس کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان با درخشش شهریار مغانلو موفق شد با دو گل از سد مس عبور کند.(مشاهده خلاصه بازی)

هفته پانزدهم لیگ برتر

پنجشنبه 15 دی

سپاهان - مس کرمان ساعت 15

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

تیم داوری: امیر ایار، کمک‌ها: حمید نادری، علیرضا ممبینی، علیرضا تارخ 

ترکیب سپاهان:

سیدپیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، سیدمحمد کریمی، امید نورافکن، محمد علی‌نژاد، شهریار مغانلو

ترکیب مس کرمان:

حسین شهریاری
امیر حسین عسگری، محمد ستاری، جلال عبدی، مهدی ناظمی، جرج بورا، محمد قاسمی نژاد، علیرضا قادری، صالح محمدی، امیر حسین بهزادی، شروین بزرگ

اخطار:

محمدامین کاظمیان (78) سپاهان

شرح گل:

سپاهان یک - مس صفر/شهریار مغانلو (7) : روی ضربه کرنر از سمت چپ، ارسال فرشاد احمدزاده روی سر شهریار مغانلو نشست تا این بازیکن با یک ضربه‌ سر محکم، دروازه مس را باز کند.

سپاهان دو - مس صفر/محمد علی‌نژاد (۴۱): بعد از اشتباه مدافعین مس در خط دفاعی، توپ به شهریار مغانلو رسید که زننده گل سپاهان با ارسال یک پاس تو در برای علی‌نژاد، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد و علی‌نژاد هم پس از فریب گلر، با ضربه‌ای زمینی دروازه را باز کرد. 

دقایق حساس:

دقیقه ۳: امید نورافکن با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه حریف را داشت اما حسین شهریاری با واکنشی مطمئن توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه ۳۰: روی ارسالی مشابه گل اول، شهریار مغانلو با ضربه سر دروازه مس را تهدید کرد که شهدادنژاد با واکنشی استثنایی مس را نجات داد.
دقیقه ۳۷: ضربه والی تماشایی محمدصالح محمدی با واکنشی عالی از سوی نیازمند به کرنر رفت.
دقیقه ۴۶: شوت محمد علی‌نژاد از قطر دروازه در محوطه جریمه پس از برخورد با پای مدافع مس به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 73: آریا یوسفی با یک حرکت انفرادی در محوطه جریمه سعی در ارسال پاس در عرض داشت که شهدادنژاد توپ بلوکه شده این بازیکن را مهار کرد.
دقیقه 77: روی حرکت عمقی بازیکنان مس، فرصت گلزنی برای این تیم به وجود آمد اما خروج به موقع نیازمند و پوشش مدافعان مانع از گلزنی مس شد.
دقیقه 88: روی فرار رامین رضاییان از سمت راست با ارسال پاس در عرض این بازیکن فرصت گلزنی برای مغانلو به وجود آمد که این بازیکن یک قدم برای قطع توپ کم آورد.

2636