مس رفسنجان دو - پیکان صفر/ مس برنده تقابل گل‌نزن‌ها

مس رفسنجان دو - پیکان صفر/ مس برنده تقابل گل‌نزن‌ها

به گزارش فوتبالی- در دومین روز از رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر مس و پیکان به مصاف هم رفتند که مس موفق شد با دو گل پیکان سر سخت محتبی حسینی را شکست دهد.(مشاهده خلاصه بازی)

هفته پانزدهم لیگ برتر

پنجشنبه 15 دی

مس رفسنجان - پیکان ساعت 15 

ورزشگاه: شهدای صنعت مس رفسنجان 


تیم داوری: جواد رحیم‌زاده، کمک ها: علی رعیت – وحید سیفی، داور چهارم: شاهین یزدانی 

ترکیب مس رفسنجان:

داوود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، میثم تیموری، محسن آذرباد، فراز امامعلی، لوسیانو پریرا

ترکیب پیکان:

فرهاد مجد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، محمد کاظمی، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدجواد آزاده، محمدمهدی لطفی، ابراهیم صالحی، ساسان حسبنی

اخطار:
شاهین توکلی (85) مس رفسنجان

میلاد بدرقه (80) پیکان

اخراج ها:
امیر شبانی (90+2) پیکان

دقایق حساس:
دقیقه 1: در همان ثانیه های ابتدایی و روی شروع سریع بازیکنان مس، فراز امامعلی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد که ارسال او برای شیمبا، در دهانه دروازه و توسط میلاد بدرقه راهی کرنر شد و این مدافع دروازه تیمش را نجات داد.
دقیقه 24: سیدمهدی حسینی پس از چند متر پیش روی، ضربه اش را به سمت دروازه پیکان زد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 26: شوت ثابت ایمانی از پشت محوطه جریمه، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 40: یک ارسال از سمت چپ توسط سیلوا، تقریبا روی خط محوطه جریمه به مهدی حسینی رسید که ضربه سر دیدنی این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت. شیرجه فرهاد مجدکرمانشاهی برای مهار توپ نیز دیدنی بود.
دقیقه 42: این بار ارسال جعفری از سمت راست روی نقطه پنالتی به فراز امامعلی رسید که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 89: یک و دوی تیتو و ساسان حسینی با خلق یک موقعیت بسیار خوب برای تیتو همراه شد که ضربه این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه مس به بیرون رفت.

شرح گل ها:
مس رفسنجان یک – پیکان صفر (دقیقه 69: امید لطفی): لوسیانو پریرا با یک استپ سینه دیدنی، پاس بسیار خوبی را برای امید لطفی تازه وارد مهیا کرد و این بازیکن نیز با یک شوت تک ضرب، دروازه پیکان را باز کرد و مس را پیش انداخت.
مس رفسنجان دو – پیکان صفر (دقیقه 81: مهدی ترکمان): شیمبا که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، پس از اینکه چند مدافع پیکان را به خود مشغول کرده بود، توپ را به مهدی ترکمان رساند و این بازیکن با یک شوت دقیق، دروازه پیکان را باز کرد.

2636