عکس؛ مراسم معارفه لوییس سوارز در تیم جدیدش

عکس؛ مراسم معارفه لوییس سوارز در تیم جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز ستاره سابق بارسلونا و لیورپول به تازگی به تیم گرمیو برزیل پیوسته است و امروز مراسم معارفه اش در ورزشگاه خانگی این باشگاه برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، سوارز در حال حاضر 35 سال دارد اما همچنان قصد بازنشستگی ندارد و می خواهد به فوتبال خود ادامه دهد. او در رقابت های جام جهانی 2022 قطر در تیم ملی اروگوئه حضور داشت. البته جام جهانی برای اروگوئه کابوس وار بود و آن ها حتی از گروه خود هم بالا نیامدند.

اکنون لوییس سوارز در ورزشگاه خانگی تیم گرمیو برزیل معارفه شد. باشگاه برزیلی یک مراسم معارفه باشکوه برای این مهاجم اروگوئه ای برگزار کرد. حدود 60 هزار هوادار برای مراسم معارفه لوییس سوارز به ورزشگاه رفته بودند. سوارز به همراه خانواده خود در این مراسم حضور پیدا کرد و در لحظاتی هم احساساتی شد و اشک ریخت.

سوارز در سال 2022 در تیم ناسیونال حضور داشت و با پایان قراردادش با این تیم، راهی تیم گرمیو برزیل شده است و اکنون کار خود را به طور رسمی در این باشگاه شروع خواهد کرد.

لوییس سوارز دوست صمیمی لیونل مسی است و بین سال های 2014 تا 2020 در بارسلونا حضور داشته است. سوارز اکنون قراردادی دو ساله با تیم گرمیو برزیل بسته است.

1471