واکنش ژکو به گل زیبایش مقابل صدرنشین سری آ

واکنش ژکو به گل زیبایش مقابل صدرنشین سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته شانزدهم از رقابت های سری آ ایتالیا، اینتر و ناپولی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را اینتر با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند و هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، ناپولی در این فصل عملکرد بسیار خوبی در رقابت های سری آ ایتالیا داشته است به طوری که در حال حاضر صدرنشین این لیگ است. ناپولی در این فصل تا قبل از بازی مقابل اینتر هیچ باختی نداشت اما شب گذشته این روند قطع شود و ناپولی مقابل اینتر اولین باخت فصل خود در سری آ را تجربه کرد.

ادین ژکو در دقیقه 56 روی سانتر فدریکو دی مارکو موفق شد تک گل اینتر را در این بازی به ثمر برساند. ژکو با یک ضربه سر محکم دروازه ناپولی را باز کرد. این ستاره درباره گل زیبایی که به ناپولی زد گفت:" راز چنین چیزی سختکوشی است چون بدون سختکوشی به هیچ جا نمی‌رسید. می‌دانم که ۳۶ ساله هستم ولی می‌خواهم در بالاترین سطح بازی کنم و سختکوشی، تنها راه رسیدن به آن است. تا زمانی که هنوز بتوانم تعیین‌کننده باشم، به کارم ادامه می‌دهم."

ژکو در ادامه افزود:" من خسته بودم و گرفتگی عضلانی داشتم. زمین در بهترین شرایط قرار نداشت ولی بابت این پیروزی خوشحال هستم."

1471