واکنش جالب مدافع سابق بارسلونا به توهین‌های نژادپرستانه

واکنش جالب مدافع سابق بارسلونا به توهین‌های نژادپرستانه

پایگاه خبری فوتبالی - لچه شبی فراموش نشدنی را داشت. این تیم در مقابل لاتزیو کامبک فوق العاده ای را زد.

به گزارش فوتبالی، لاتزیو با گل زودهنگام چیرو ایموبیله پیش افتاده بود اما لچه با گلهای استفتزا و کولومبو به بازی برگشت و پیروزی شیرینی را کسب کرد. یکی از بهترین بازیکنان لچه در این بازی ساموئل اومتیتی مدافع سابق بارسلونا بود که گاتزتا دلوا اسپورت عملکردش را "عالی" عنوان کرد. اومتیتی قرضی از بارسلونا راهی تیم ایتالیایی شده که بازی را با اشک به پایان رساند چرا که به نظر می رسد که از بازی فوق العاده خود به شدت به وجد آمده بود و احساساتی شده بود.

هواداران لاتزیو در طول بازی توهین های نژادپرستانه ای به سوی اومتیتی و هم تیمی او باندا داشتند. اومتیتی اما مورد حمایت هواداران الچه قرار گرفت و در پایان بازی نیز مدیر باشگاه لاتزیو او را در آغوش گرفت. دامیانی مدیر لچه گفت:" زمانی که از طریق بلندگوی ورزشگاه خواستار اتمام شعارهای نژادپرستانه شدیم، ساموئل از ما خواست که بازی از سر گرفته شود چرا که می خواست که درون زمین به این توهین ها واکنش نشان بدهد. او همچون یک قهرمان واقعی واکنش نشان داد."

لچه نیز در صفحه توییترش نوشت:"شعارهای نژادپرستانه با حمایت هواداران از بین رفتند. هواداران لچه فقط یک نام را صدا زدند:" ساموئل اومتیتی.""

4125