ستاره لیورپول بر سر دوراهی تمدید و النصر

ستاره لیورپول بر سر دوراهی تمدید و النصر

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که خرید کریستیانو رونالدو پایان ماجراجویی های باشگاه النصر نیست چرا که این باشگاه عربستانی انگیزه بالایی دارد تا ترکیبش را همچنان با خرید ستارگان سرشناس فوتبال دنیا تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول فقط تا پایان فصل با سرخ ها قرارداد دارد و هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است. این بازیکن دوست دارد که در لیورپول بماند هر چند که در سالهای اخیر جایگاهش را در ترکیب تیم کلوپ از دست داده است. خریدهای سالهای اخیر لیورپول نظیر لوئیز دیاز، ژوتا، نونیز و اخیرا گاکپو باعث شده تا فیرمینو به نیمکت نشین تبدیل شود  وحتی شانس حضور در جام جهانی در اردوی تیم ملی برزیل را هم از دست داد. حالا فیرمینو باید در مورد اینده اش تصمیم بگیرد. اخیرا شایعاتی در مورد تمایل بارسا به خرید رایگان وی مطرح شده بود اما رسانه های انگلیس از تماس النصر با وی خبر داده اند. باشگاه عربستانی قوای مالی بالایی دارد و طبیعتا پیشنهاد مالی آنها بسیار بالاتر از هر پیشنهاد دیگری خواهد بود. 

باید دید که لیورپول حاضر به تمدید با فیرمینو می شود یا نه در غیر این صورت ممکن است که ستاره برزیلی به زوج کریستیانو رونالدو در خط حمله النصر تبدیل شود.

4125