ستاره برزیلی که با هر دو رونالدو هم‌تیمی بوده است(عکس)

ستاره برزیلی که با هر دو رونالدو هم‌تیمی بوده است(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و رونالدو نازاریو دو تا از رونالدو های معروف و سرشناس دنیای فوتبال هستند که البته یکی از آن ها پرتغالی و دیگری برزیلی است و هر کدام رکورد های خاصی برای خود دارند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو رکورد های زیادی در فوتبال باشگاهی در اروپا دارد و به گفته خودش کارش در اروپا به پایان رسیده و اکنون راهی باشگاه النصر عربستان شده است. اما ستاره پرتغالی هرگز در رقابت های جام جهانی به قهرمانی نرسیده است.

اما رونالدو نازاریو، ستاره برزیلی موفق شده به همراه تیم ملی برزیل قهرمان رقابت های جام جهانی 2002 شود و به این ترتیب این جام ویژه را در کارنامه خود دارد.

یکی از بازیکنانی که هم با کریستیانو رونالدو و هم با رونالدو نازاریو هم‌تیمی بوده است، ریکاردو کاکا است. کاکا بین سال های 2003 تا 2009 در میلان حضور داشت و در آن سال ها با رونالدو نازاریو هم‌تیمی شد. در واقع رونالدو نازاریو در فصل 2007/08 در میلان حضور داشت و در آن سال با کاکا هم تیمی شد. کاکا همچنین بین سال های 2009 تا 2013 در رئال مادرید توپ می زد و در آن سال ها هم با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بود.

هم رونالدوی برزیلی، هم کریستیانو رونالدو و هم کاکا سابقه بازی در رئال مادرید را دارند اما رونالدوی برزیلی و کریستیانو رونالدو با هم هم‌تیمی نبوده اند.

1470