برد دقیقه نودی یوونتوس مقابل تیم ته جدولی

برد دقیقه نودی یوونتوس مقابل تیم ته جدولی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته شانزدهم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و کرمونزه به مصاف هم رفتند و در نهایت یوونتوس موفق شد در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در حالی این بازی را تنها با یک گل برد که حریف او یعنی تیم کرمونزه در این فصل تنها 7 امتیاز به دست آورده است و در حال حاضر در رده نوزدهم جدول قرار دارد و تیم یکی به مانده به آخر است و به احتمال زیاد از مدعی های اصلی سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید. 

یوونتوس با این پیروزی به رده سوم جدول سری آ ایتالیا صعود کرد و در حال حاضر در تلاش است تا بتواند خود را به رده های بالا تر برساند. در این فصل ناپولی با عملکرد درخشان خود صدرنشین بوده است و مدعی اصلی قهرمانی در سری آ ایتالیا به حساب می آید.

تک گل یوونتوس را در بازی مقابل کرمونزه، آرکادیوش میلیک در دقیقه پایانی بازی به ثمر رساند و به این ترتیب شاگردان ماسیمیلیانو آلگری از یک تساوی بدون گل فرار کردند و توانستند هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند. آلگری به برد های یک بر صفر معروف است و امشب هم یک برد یک بر صفر دیگر به دست آورد و باید دید که شرایط برای او در ادامه فصل به چه شکل پیش می رود.

1470