ترکیب بارسلونا مقابل اینترسیتی؛ ژاوی از کدام مهاجم‌ها استفاده کرد؟

ترکیب بارسلونا مقابل اینترسیتی؛ ژاوی از کدام مهاجم‌ها استفاده کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در چهارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، بارسلونا از ساعت 23:30 به مصاف اینتر سیتی می رود و در این بازی که در زمین تیم اینترسیتی برگزار می شود، باید دید که آبی و اناری ها چه نتیجه ای خواهند گرفت و اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، جام حذفی همیشه فرصتی است برای این که بازیکنانی که در رقابت های مهم تر مثل لیگ و لیگ قهرمانان فرصت بازی کردن پیدا نمی کنند، بتوانند در این رقابت ها خودی نشان بدهند و فرصت بازی کردن داشته باشند.

ژاوی هرناندز برای بازی بارسلونا مقابل اینتر سیتی از ممفیس دیپای در نوک خط حمله تیم خود استفاده کرده است. در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون دیپای مطرح شده است و باید دید که او در نهایت در بارسا می ماند یا این تیم را ترک می کند. قرارداد او در پایان فصل به پایان می رسد.

در کنار ممفیس دیپای، می بینیم که ژاوی هرناندز از فران تورس و عثمان دمبله استفاده کرده است. در واقع ژاوی در خط حمله خود زیاد ریسک نکرده است و نشان داده که حریف خود را دست کم نگرفته است.

ترکیب بارسلونا برای این بازی بدین شرح است: پنیا، بیرین، آرائوخو، کنده، جوردی آلبا، بوسکتس، فرانک کسیه، پابلو توره، دمبله، دیپای، فران تورس.

1470