سوژه شدن نگاه‌های برادر امباپه به مسی هنگام تونل زدن(عکس)

سوژه شدن نگاه‌های برادر امباپه به مسی هنگام تونل زدن(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن امروز به تمرینات تیم فرانسوی برگشت و به این ترتیب کار خود را برای نیم فصل دوم باشگاهی آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان پی اس جی و کارکنان این باشگاه، برای ستاره آرژانتینی تونل زدند و یک استقبال خوب و ویژه را برای او ترتیب دادند. برادر کیلیان امباپه یعنی اتان امباپه هم در این تونلی که پاریسی ها برای مسی ترتیب دادند، حضور داشت.

لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 قطر موفق شد تیم ملی فرانسه را شکست دهد. کیلیان امباپه در فینال ستاره تیمش بود و موفق شد سه گل به ثمر برساند اما در نهایت این آرژانتین بود که در ضربات پنالتی موفق شد به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

اکنون اتان امباپه، برادر 16 ساله کیلیان امباپه که در آکادمی پاری سن ژرمن حضور دارد، هنگام تونل زدن برای لئو مسی، نگاه های معنا داری به او داشت که این نگاه ها در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک سوژه شد و مورد توجه قرار گرفت. در واقع مسی همان کسی است که نگذاشت کیلیان امباپه قهرمان جام جهانی 2022 قطر شود و به طور مشخصی اتان امباپه که در حال حاضر یک نوجوان است، از این قضیه خوشحال نیست.

1470