پست اینستاگرامی مسی پس از بازگشت به پاریسن ژرمن

پست اینستاگرامی مسی پس از بازگشت به پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پی اس جی پس از قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی کشورش، به تازگی به شهر پاریس برگشته است و به تمرینات تیم پاریسی اضافه شده است و به این ترتیب کار خود را برای نیم فصل دوم استارت زد.

به گزارش فوتبالی، مسی در بازگشت به پاری سن ژرمن مورد استقبال ویژه هم‌تیمی های خود و همچنین کارکنان باشگاه پاریسی قرار گرفت. برای مسی در پاری سن ژرمن یک تونل افتخار زده شد و ستاره آرژانتینی مورد تشویق قرار گرفت.

لیونل مسی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از هم‌تیمی های خود و همچنین کارکنان باشگاه پاریسی تشکر کرد و نوشت:" از هم تیمی هایم و همه اعضای باشگاه برای استقبالی که از من کردند بسیار سپاسگزارم. ما برگشتیم و مشتاقانه منتظر ادامه رسیدن به اهداف این فصل هستیم، اکنون با پاریس"

مسی به دنبال این است که بتواند با پاری سن ژرمن قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. در واقع این یکی از اهداف بزرگ لئو مسی است. پی اس جی تاکنون در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی نرسیده است و اگر آن ها بتوانند با مسی به این عنوان دست پیدا کنند، اتفاق ویژه ای رقم خورده است.

1471