پایان رابطه 20 ساله رونالدو و وکیلش؛ جملاتی که کریستیانو را عصبانی کردند

پایان رابطه 20 ساله رونالدو و وکیلش؛ جملاتی که کریستیانو را عصبانی کردند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو با انتقال به النصر عربستان یک چرخش 180 درجه ای در زندگی شخصی و حرفه ای خود داشت.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی پس از دو دهه از سطح اول فوتبال اروپا خارج شد تا در لیگی کوچک تر بازی کند و از سویی به نظر می رسد که پس از سالها با ژرژ مندس وکیل قدیمی خود قطع همکاری کرده است. مندس در سال 2003 با رونالدو در اسپورتینگ آشنا شد و پس از 20 سال این دو از هم جدا شده اند.

اختلافات از تابستان گذشته آغاز شد. زمانی که یونایتد نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، رونالدو از مندس خواست که مقصدی جدید را برایش پیدا کند تا او بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. تلاش های مندس برای پیدا کردن مقصدی جدید برای رونالدو بی نتیجه بود. کریستیانو بر خلاف میل خود در اولدترافورد ماند اما رابطه بدش با اریک تن هاگ هلندی باعث شد تا در یونایتد شرایط بسیار بدی داشته باشد و در نهایت قراردادش فسخ شود.

مصاحبه رونالدو با پیرس مورگان باعث خشم مندس شد. وکیل رونالدو اصلا خوشحال نبود که سرشناس ترین موکلش به یکی از باشگاه هایی که رابطه خوبی با آن دارد، حمله کرده است. حالا ویتور پینتو، نایب رییس نشریه پرتغالی رکورد نیز گزارش داده است که پایان رابطه رونالدو و مندس زمانی بوده است که این ایجنت "حقایقی را به رونالدو گفته که به مذاق کریستیانو خوش نیامده است."ویتور پینتو مدعی است که ژرژ مندس با انتقال رونالدو به النصر مخالف بوده است و به همین خاطر سعی کرده که واقع گرایانه تر با رونالدو صحبت کند اما ستاره پرتغالی اصلا از این حرفها خوشحال نشده است.

رونالدو دوست داشت که همچنان در فوتبال اروپا بازی کند و دوست داشت که جام جهانی خوبی داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و النصر تنها گزینه باقیمانده برای او بود. به خواست رونالدو، مندس هیچ نقشی در مذاکرات با النصر نداشت بلکه ریکاردو رگوفه، مدیر برنامه های شخصی او این مذاکرات را هدایت کرد. انتقال به النصر به معنی پایان رابطه 20 ساله رونالدو و ژرژ مندس بود.

4125