عکس؛ ستاره رئال مادرید یاد پله را زنده کرد

عکس؛ ستاره رئال مادرید یاد پله را زنده کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس زننده تک گل رئال مادرید در مقابل کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری بود که زمینه ساز صعود رئال مادرید به مرحله بعدی شد و حالا رئال باید منتظر حریفش در یک هشتم نهایی باشد.

به گزارش فوتبالی، رودریگو گوئس از معدود بازیکنان فیکس ترکیب رئال مادرید بود که در کاسرس بازی کرد چرا که اکثر بازیکنان فیکس رئال مادرید در این سفر حضور نداشتند. سفر اتوبوسی و شرایط نامناسب چمن باعث شده بود که آنچلوتی تصمیم بگیرد که به ستارگان کلیدی خود نظیر وینیسیوس، بنزما، مودریچ، کروس و ... استراحت بدهد تا مانع از مصدومیت آنها شود. اما در هر صورت رودریگو در ترکیب قرار گرفت که با یک حرکت انفرادی و تماشایی گل پیروزی رئال مادرید را هم به ثمر رساند.

رودریگو بعد از گلش چندین بار خوشحالی معروف پله را تکرار کرد. در حقیقت مراسم یادبود اسطوره فقید فوتبال برزیل در روزهای اخیر برگزار شد که رودریگو نیز قصد داشت که به او ادای احترام کند. رودریگو که همچون پله اهل در سانتوس بازی کرده ، چندین بار خوشحالی معروف اسطوره برزیلی را تکرار کرد. رودریگو در پایان بازی هم پیراهنش را به کودک هواداری داد که در پارچه نوشته ای خواستار پیراهنش شده بود. رودریگو پس از عکس گرفتن با چند کودک و چند هوادار معلول به رختکن رئال مادرید رفت.

4125