تونل افتخار بازیکنان پی‌اس‌جی برای مسی

تونل افتخار بازیکنان پی‌اس‌جی برای مسی

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین شانزده روز پیش قهرمان جام جهانی شد و امروز لیونل مسی به عنوان قهرمان جهان به تمرینات پی اس جی برگشت.

به گزارش فوتبالی، ستاره آرژانتینی روز سه شنبه وارد پاریس شده بود تا تست بدنی مرسوم را پشت سر بگذارد و امروز صبح در زمین تمرین کمپ دس لوژس حضور پیدا کرد تا تمرینات خود را زیر نظر گالتیه آغاز کند. نکته جالب تمرین پی اس جی مربوط به تونل افتخاری بود که هم تیمی هایش و کارمندان باشگاه برای او آماده کرده بودند. اشرف و امباپه که برای استراحت و تعطیلات به نیویورک رفته اند، در این تمرین حضور نداشتند.

مسی به احتمال فراوان در بازی جمعه پی اس جی و شاتورو در جام حذفی فرانسه حضور نخواهد داشت. برنده هفت توپ طلا اما خود را برای بازی هفته آینده در پارک دو پرنس مقابل آنژه، قعرنشین لیگ فرانسه آماده می کند. مسی در طول جام جهانی با الخلیفی برای تمدید قراردادش حداقل تا 2024 به توافق رسیده است که البته ممکن است که بند یک سال تمدید توافقی یعنی تا 2025 نیز به این قرارداد اضافه شود. 

مسی از زندگی در پاریس خوشحال است و قهرمانی جام جهانی نیز روحیه اش را بیشتر کرده تا دوران فوتبالش را بیشتر کند و قصد بازنشستگی را ندارد. پی اس جی که شانس بالایی برای قهرمانی لیگ فرانسه دارد، تمرکز ویژه ای روی بازی حساس مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

4125