واکنش آرتتا به از دست دادن 2 امتیاز مقابل نیوکاسل

واکنش آرتتا به از دست دادن 2 امتیاز مقابل نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و نیوکاسل یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و شاگردان میکل آرتتا که در این فصل صدرنشین جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس هستند، 2 امتیاز را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال درباره دلایل از دست دادن امتیاز مقابل نیوکاس گفت:" احساس می‌کنم ما در ضربات آخر ضعف داشتیم. نیوکاسل هم با آرایش متفاوتی به زمین آمده بود. این سبک بازی همیشگی آن‌ها نبود. آن‌ها برابر همه تیم‌ها این‌گونه بازی نمی‌کنند. زمانی که شما نمی‌توانید پیروز شوید، نباید شکست بخورید. ما بدون گل خورده این بازی را پشت سر گذاشتیم و نمایش واقعاً خوبی داشتیم. حالا دوباره به پیش می‌رویم. ما از هرچه داشتیم در زمین استفاده کردیم."

آرتتا در ادامه به عملکرد داور مسابقه هم انتقاد کرد و گفت:" ما به یک ضربه آخر نیاز داشتیم و درحالی که موقعیت‌های زیادی، از جمله دو پنالتی کاملاً واضح گرفته نشده داشتیم، به گل نرسیدیم. قطعاً دو پنالتی ما گرفته نشد. خیلی ساده است. من در مورد چیزی که خودم دیدم صحبت می‌کنم. دو پنالتی واضح ما گرفته نشد."

آرسنال در حال حاضر با 44 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است.

1470