گل‌محمدی: همه به دایی افتخار می‌کنیم/ بازی‌ها بی‌مزه و بدون هیجان است

گل‌محمدی: همه به دایی افتخار می‌کنیم/ بازی‌ها بی‌مزه و بدون هیجان است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس ضمن حمایت از کاپیتان اسبق تیم ملی ایران نسبت به شرایط برگزاری بازی‌ها انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: متأسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آنها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: همه به علی دایی افتخار می‌کنیم. او اسطوره فوتبال ایران است و این که بخواهیم او را تخریب کنیم درست نیست و جز ایحاد نفرت چیز دیگری ندارد. امیدوارم این مسائل تمام شود. صداوسیما رسالت بزرگی دارد و می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم کمک کند. صداوسیما باید مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد اما جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفت نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: جامعه ای که اسطوره هایش را فراموش یا تخریب کند هیچ وقت پیشرفت نمی کند و با مشکلات زیادی برخورد می کند.

او درباره دیدار با نساجی مازندران تاکید کرد: همه می دانیم بازی ها چقدر حساس و مهم شده است. مقابل تیمی بازی داریم که نتایج خوبی در لیگ گرفته است. کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. آنها فوتبال بازی می کنند. ایده و تاکتیک دارند. بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم بازیکنانمان مثل بازی قبل بخصوص نیمه دوم بازی با گل گهر را در دیدار فردا داشته باشند.

سرمربی سرخپوشان تهران افزود: هر سه امتیاز در این مقطع ارزشی بیشتر از سه امتیاز دارد. هر چند می دانیم این کار خیلی سخت به دست می آید اما امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم.

او درباره اینکه آیا پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی به او شده است گفت: نه؛ با من هیچ صحبتی نشده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیت دانیال اسماعیلی فر گفت: مشکلی ندارد. خودمان فکر می کردیم خیلی بدتر از این باشد اما دیروز و امروز تمرین کرد و توانست به این بازی برسد.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت عیسی آل کثیر تصریح کرد: او مصدومیت خیلی سختی را گذرانده است. نیاز به تمرینات گروهی و پرفشار دارد تا بتواند بازگردد. این مرحله فکر می کنم حداقل یک ماهی زمان ببرد.

وی درباره اینکه آیا علی علیپور مهاجم مورد نظر او برای جذب در زمستان است گفت: راجع به نقل و انتقالات هیچ صحبتی الان نمی کنم. نیم فصل هنوز تمام نشده و بعد از آن هم بازی حذفی داریم. تمام تمرکز ما روی این دو بازی است. هیچ کس خبری از جابجایی ها ندارد و تمام صحبت ها گمانه زنی است. هیچ لیستی به باشگاه نداده ام.

او درباره احتمال جدایی مرتضی پورعلی گنجی و پست های او درباره نبود هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: وقتی بازیکن یک تیم بزرگی مثل پرسپولیس را انتخاب می کند دوست دارد با آنها بازی کند. شور و اشتیاقی که مقابل هواداران وجود دارد متاسفانه الان نیست. بازی‌ها بی مزه و بدون شور و هیجان است. او دوست داشت جلوی هواداران بازی کند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاده است. او دو سال قرارداد دارد و هیچ بندی هم برای جدایی در نیم فصل ندارد. با او صحبت کردیم و هیچ مشکلی ندارد. او را وقتی خیلی جوانتر بود می شناسم. وقتی در نفت بودم هم او به رنگ قرمز و پرسپولیس خیلی علاقه داشت و الان هم بحثی برای جدایی وجود ندارد.

یجیی درباره تقابل با پرسپولیسی های سابق در کادر فنی و بازیکنان نساجی یادآور شد: ما با تیمی بازی می کنیم که تمام بازیکنانش با انگیزه هستند. آقای مطهری برای پرسپولیس زحمت کشیدند اما در آن دوره متاسفانه نشد ادامه دهیم. افتخار بزرگی برایم بود با حمید مطهری کار می کردم. برایش آرزوی موفقیت دارم. روندی که او دارد طی می کند روند خوبی است. بازیکنان سابق پرسپولیس هم خیلی خوب بازی کرده اند و فردا انگیزه دارند. تیم ما هم انگیزه فوق العاده ای برای قهرمانی در این فصل دارد.

6442