عکس؛ اولین تمرین رونالدو در النصر عربستان

عکس؛ اولین تمرین رونالدو در النصر عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو شب گذشته در باشگاه النصر عربستان معارفه شد و به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که اولین بازی او در تیم عربستانی چه زمانی رقم خواهد خورد چرا که النصر در این فصل به طور جدی به دنبال قهرمانی در رقابت های لیگ عربستان است.

به گزارش فوتبالی، پس از این که مراسم معارفه ستاره پرتغالی در باشگاه النصر عربستان برگزار شد، اولین جلسه تمرینی ستاره پرتغالی در این باشگاه و در همان ورزشگاه مرسول پارک انجام گرفت. رونالدو در مراسم معارفه اش به رختکن النصر رفت و با هم‌تیمی های خود دیدار داشت و به این ترتیب به آن ها آشنا شد.

تیم النصر، عصر پنجشنبه قرار است به مصاف تیم الطائی برود و این جلسه تمرینی النصر برای آماده شدن تیم برای این بازی بوده است. رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر گفت که سعی می کند ترکیبی را بچیند که کریستیانو رونالدو در آن بهترین عملکرد خود را داشته باشد و احساس راحتی کند.

باید دید که اولین بازی کریستیانو رونالدو در النصر چه زمانی خواهد بود و او مقابل الطائی به میدان می رود یا این که اولین بازی ستاره پرتغالی در تیم عربستانی زمان دیگری خواهد بود. هواداران رونالدو منتظر هستند تا اولین بازی ستاره محبوب خود را در تیم جدیدش ببینند.

1470