لحظه‌ای که رونالدو پیراهن النصر را برای اولین بار بر تن کرد(عکس)

لحظه‌ای که رونالدو پیراهن النصر را برای اولین بار بر تن کرد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو از این به بعد بازیکن النصر عربستان محسوب می شود و هواداران این ستاره پرتغالی منتظر هستند تا او اولین بازی خود را در تیم عربستانی انجام دهد و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت و رونالدو می تواند درخششی که در فوتبال اروپا داشت را در فوتبال آسیا هم داشته باشد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان برگزار شد. رونالدو در این مراسم معارفه ابتدا در کنفرانس مطبوعاتی خود حضور پیدا کرد و پس از آن راهی رختکن شد و با هم تیمی های خود دیداری داشت. ستاره پرتغالی در آن جا لباس خود را عوض کرد و برای اولین بار پیراهن باشگاه النصر عربستان را بر تن کرد.

وقتی که صحبت هایی پیرامون پیوستن احتمالی رونالدو به النصر عربستان مطرح شد، کمتر کسی فکرش را می کرد که این ستاره پرتغالی در نهایت راهی باشگاه النصر عربستان شود اما این اتفاق رقم خورد و اکنون رونالدو را در پیراهن باشگاه النصر می بیینم.

کریستیانو رونالدو پس از پوشیدن پیراهن النصر وارد چمن ورزشگاه مرسول پارک شد و اولین قاب ها از او در پیراهن باشگاه النصر رقم خورد. حال باید دید که اولین بازی رونالدو در النصر چه زمانی رقم خواهد خورد.

1470