تعلل منچستریونایتد در خرید مهاجم

تعلل منچستریونایتد در خرید مهاجم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی یونایتد تایید کرد که تیمش در جست‌و‌جوی یک مهاجم است اما در عین حال قرار نیست بابت این کار پول‌های خود را دور بریزد.

به گزارش فوتبالی، 

در حالی که از جذب یک مهاجم جدید برای جانشینی کریستیانو رونالدو، به عنوان اولویت اصلی اریک تن‌هاخ در مارکت زمستانی یاد می شود اما این مربی تاکید دارد که باشگاه برای رسیدن به این هدف ولخرجی بی مورد انجام نخواهد داد.

هزینه 220 میلیون پوندی در تابستان و ادامه بلاتکلیفی در مورد فروش باشگاه شرایطی را به وجود آورده که طبق آن پیش بینی می شود که باشگاه منچستریونایتد منابع مالی محدودی برای مارکت زمستانی داشته باشد.

"زمانی که همه بازیکنان در دسترس باشند، تیم خوبی داریم." سرمربی یونایتد با گفتن این جمله افزود: "با توجه به اینکه بازی های زیادی در راه است، فکر می کنم نیاز به یک مهاجم داریم. به کسی نیاز داریم که بتواند تاثیرگذار باشد، در غیر این صورت فقط پول می سوزانید."

تن‌هاخ با وجود اینکه مارسیال عملکرد ضعیفی مقابل بورنموث داشت، از این بازیکن حمایت کرده و گفت: "او مدت طولانی بازی نکرده بود و به نظرم در بازی قبلی، روز، روز او نبود. در بازی بعدی قطعا عملکرد بهتری را از این بازیکن انتظار خواهم داشت. از عملکرد مارسیال در بسیاری از بازی ها راضی هستم. اگر دقایقی که او بازی کرده را بررسی کنید متوجه خواهید شد که تا چه اندازه تاثیرگذار بوده است."

سرمربی یونایتد همچنین تاکید کرد که با وجود درخشش دیالوی جوان در لباس ساندرلند، قرار نیست او زودتر از موعد قرارداد قرضی‌اش به منچستر برگردد. این وینگر 20 ساله طی 11 بازی اخیر 6 گل برای ساندرلند به ثمر رسانده اما تن هاخ عقیده دارد که او همچنان نیاز به تجربه اندوزی و میان دیدن دارد. به این ترتیب حداقل تا پایان تابستان خبری از بازگشت دیالو به یونایتد نخواهد بود و تن‌هاخ اعلام کرد او زمانی به تیم برمی گردد که بتواند با حضور در ترکیب اصلی یا به عنوان بازیکن ذخیره، تاثیرگذار باشد.

4416