اولین صحبت‌های رونالدو در النصر؛ کارم در اروپا تمام شده!

اولین صحبت‌های رونالدو در النصر؛ کارم در اروپا تمام شده!

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان در حال برگزاری است و ستاره پرتغالی در کنفرانس مطبوعاتی خود حضور یافت و به این ترتیب اولین صحبت های خود را پس از پیوستن به باشگاه النصر انجام داد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه خود در باشگاه النصر عربستان گفت:" این یک چالش جدید برای من در آسیا است و از باشگاه النصر به خاطر این فرصت تشکر می کنم و از استقبال گرم عربستانی‌ها برای آمدنم متشکرم. پیشنهادهای زیادی داشتم و از بین همه پیشنهاد‌های اروپایی‌، النصر را انتخاب کردم. من بازیکن خاصی هستم! همه رکوردها در اروپا را جا‌به‌جا کردم و حالا می‌‌خواهم اینجا این کارم را ادامه بدهم. این انتقال، انتقال خاصی است و من هم بازیکن خاصی هستم! پس همه‌چیز عادی است."

ستاره پرتغالی در ادامه افزود:" به انتخابم افتخار می‌کنم! کار من در اروپا تمام شده است و همه‌چیز را بردم. در بهترین باشگاه‌های دنیا بازی کردم. خوشحالم! این پایان من نیست! لیگ عربستان، بسیار رقابتی است. مردم این موضوع را نمی دانند."

در واقع کریستیانو رونالدو در این مصاحبه گفته است که کارش در فوتبال اروپا به پایان رسیده است و اکنون به دنبال چالش های فوتبال آسیا است و باید دید که عملکردش در عربستان به چه شکل خواهد بود.

1471