روش عجیب بازیکنان دبیرستان ژاپنی برای ضربه کاشته

روش عجیب بازیکنان دبیرستان ژاپنی برای ضربه کاشته

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال یک دبیرستان در ژاپن با روش عجیب استفاده از ضربه ایستگاهی به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان این تیم پیش از ضربه ایستگاهی دستان خود را به هم گره زدند و یک حلقه عجیب را تشکیل دادند تا این که بالاخره یکی از آنها ضربه ایستگاهی را زد. در حقیقت تیم دبیرستان تاکاگاوا گاکوئن به خاطر شیوه عجیب ضربات ایستگاهی بازیکنانش مورد توجه قرار گرفته است.  در حالی که آنها با نتیجه دو بر صفر مقابل هیگاشیاما عقب بودند، صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و البته تصویری عجیب را رقم زدند. در حالی که بازیکنان حریف در حال تشکیل دیوار دفاعی بودند، بازیکنان تیم تاکاگاوا دستانشان را به هم گره زده اند و یک حلقه عجیب را تشکیل داده اند. آنها با این روش می خواستند که مانع از آن شوند که تیم حریف بفهمد که کدام یک از آنها قرار است که ضربه ایستگاهی را بزند. البته در نهایت ضربه ایستگاهی آنها به گل تبدیل نشد تا این تلاش و روش عجیب انها نتیجه ای در بر نداشته باشد.

یک هوادار در این باره توییت کرده است:" رویای من این است که چنین صحنه هایی را در بازیهای فوتبال حرفه ای ببینیم." و دیگری نوشته است:"چرا فوتبالیست ها در حال انجام بازیهای کودکانه هستند؟"

تورنمنت دو هفته ای میان دبیرستان ها که در ماه های دسامبر و ژانویه در ژاپن برگزار می شود، بزرگترین تورنمنت در سطح آماتور در کشور ژاپن است.

4125