خداحافظ فوتبال برتر با میز قطری!

خداحافظ فوتبال برتر با میز قطری!

پایگاه خبری فوتبالی-  میز جنجالی برنامه فوتبال برتر، بالاخره عوض شد.

به گزارش فوتبالی، در روزهای تعطیلی لیگ برتر و در شرایطی که شبکه سه ویژه برنامه جام جهانی را روی آنتن برده بود، از میزی رونمایی شد که کاملا با دکور برنامه جام 2022 هماهنگ بود.

همانطور که پیش از این نوشته بودیم، در طراحی این میز، از ورزشگاه الثمامه قطر – محل برگزاری بازی ایران و آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی 2022 – الهام گرفته شده بود.

نکته عجیب اینکه در پایان جام جهانی، این میز وارد دکور برنامه فوتبال برتر شد منتهی به نظر می‌رسد بعد از انتشار گزارش فوتبالی درباره میز الثمامه، تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر نهایتا قید این میز را زد تا این برنامه با دکور قبلی‌اش روی آنتن برود. 

البته میز "الثمامه" شکل به زیبایی طراحی شده بود و آنطور که فوتبالی مطلع شده، حدود یک میلیارد تومان برای شبکه هزینه داشته است. از حق نگذریم که میز زیبایی هم بود و شاید اگر تیم ملی در بازی با آمریکا از گروهش صعود می‌کرد و ورزشگاه الثمامه خاطره‌ای خوش بجا می گذاشت، عوض نکردن میز توجیه مناسبی برای خودش داشت. 

در هر حال میز پس از انتشار گزارش فوتبالی عوض شد. این را هم در نظر بگیرید که این روزها هزینه ها بالاست و هزینه طراحی دکور هم همینطور!