واکنش نویل به قیمت نجومی بهترین بازیکن جوان جام جهانی

واکنش نویل به قیمت نجومی بهترین بازیکن جوان جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل به شایعات پیرامون پیشنهاد 127 میلیون یورویی چلسی به انزو فرناندز هافبک ارژانتینی بنفیکا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، گفتگوها میان چلسی و بنفیکا برای انتقال این هافبک در نقل و انتقالات زمستانی در جریان است و به نظر می رسد که به زودی توافق حاصل شود. فرناندز عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی قطر را کسب کرد و به نظر می رسد که با چلسی به توافق رسیده است و به زودی راهی استمفوردبریج خواهد شد. چلسی در نظر دارد که این انتقال را با پرداخت سه قسط به مبلغ بیش از 40 میلیون یورو به سرانجام برساند.

اگر انزو فرناندز با این قیمت به چلسی ملحق شود، به گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد. این بازیکن در جام جهانی خوش درخشید و در میانه زمین در قهرمانی آلبی سیلسته نقش مهمی داشت اما برخی تصور می کنند که پرداخت 127 میلیون یورو برای این بازیکن مبلغ گزافی است.

گری نویل مدافع اسبق منچستریونایتد در توییتی در صبح سه شنبه در این باره نوشت:" ایا چلسی قرار است برای انزو فرناندز 127 میلیون یورو بپردازد؟ این قیمت عجیب است. بازیکن فوق العاده ایست اما چنین قیمتی مثل یک جهنم خونین است!  با این که قیمت انتونی زیاد بوده، موافق هستم اما پوگبا پیش از پیوستن به منچستریونایتد یک ستاره جهانی بود و به همین خاطر شرایطش با انزو فرناندز قابل مقایسه نیست."

4125