انتقاد از نیمار؛ چرا به مراسم یادبود پله نیامدی؟

انتقاد از نیمار؛ چرا به مراسم یادبود پله نیامدی؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره پی اس جی به خاطر عدم حضور در مراسم یادبود پله اسطوره فوتبال برزیل مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، پله در روز پنجشنبه در سن 82 سالگی درگذشت.خانواده وی در بیانیه ای نوشته بودند:"الهام بخشی و عشق، مسیر پادشاه پله را تعیین کرد که با آرامش درگذشت. عشق، عشق و عشق تا همیشه."

نیمار در واکنش به درگذشت پله در پیامی اینستاگرامی نوشت:" قبل از پله، شماره 10 یک عدد معمولی بود. این جمله را جایی در بخشی از زندگی ام خوانده ام اما این جمله زیبا کامل نیست. باید بگویم که پیش از پله، فوتبال یک ورزش عادی بود. پله همه چیز را عوض کرد. او فوتبال را به یک هنر و یک سرگرمی تبدیل کرد. او به صدای افراد فقیر و سیاهپوست ها تبدیل شد و مهمتر از هر چیزی باعث دیده شدن برزیل شد. فوتبال و برزیل به لطف پادشاه با هم متحد شدند. او از میان ما رفت اما جادویش در میان ما خواهد ماند. پله ابدی است."

نیمار بزرگترین ستاره فوتبال برزیل است و خیلی ها انتظار داشتند که در مراسم وداع با پله حضور داشته باشد. خوزه لوئیز دتنا خبرنگار برزیلی در این باره گفت:" چرا نیمار به مراسم نیامد؟ اگر خودش می خواست که باشگاهش او را ازاد کند، می توانست بیاید."

مراسم یادبود پله امروز در شهر سانتوس برزیل برگزار شد.

4125