آرسنال برای خرید مهاجم بارسلونا دست به کار شد

آرسنال برای خرید مهاجم بارسلونا دست به کار شد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال ممکن است که در ژانویه پیشنهادی برای خرید فران تورس ارائه بدهد چرا که باشگاه لالیگایی به درآمدزایی از فروش بازیکنانش در زمستان نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، توپچی ها با اختلاف امتیاز نسبت به رقبا در صدر جدول لیگ انگلیس قرار گرفته اند و می خواهند در نیم فصل دوم با تقویت ترکیبشان بتوانند قهرمانی خود را قطعی کنند و با اقتدار جام را بالای سر ببرند. گزینه اصلی آرسنال در حال حاضر میخایلو مودریک ستاره شاختار دونتسک ملقب به "نیمار اوکراینی" است. تیم آرتتا برای خرید این بازیکن 55 میلیون پوند پیشنهاد داد که توسط شاختار رد شد. ارسنال اما جدا از مودریک به گزینه های دیگری هم فکر می کند که یکی از آنها فران تورس مهاجم بارسلونا است.

رادیو کاتالونیا گزارش داده است که بارسلونا به علت مشکلات مالی باید از حجم دستمزدهای خود کم کند و به همین خاطر مجبورند که برخی از بازیکنان خود را بفروشند. یکی از بازیکنانی که ممکن است فروخته شود، فران تورس است. این بازیکن 22 ساله یک سال پیش به بارسا ملحق شد و حالا ممکن است که خیلی زودتر از حد انتظار از نیوکمپ خارج شود.

بارسلونا در سالهای اخیر با مشکلات مالی زیادی مواجه شده است و مجبور شده بود که بخش زیادی از درامدهای آینده اش را تحت عنوان "اهرم اقتصادی" به فروش برساند.

4125