انتقاد اسطوره لیورپول از اشتباه فاحش دو بازیکن

انتقاد اسطوره لیورپول از اشتباه فاحش دو بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر بازیکن اسبق لیورپول از دو بازیکن این تیم به خاطر شکست مقابل برنتفورد انتقاد کرد و آنها را روی دریافت گل دوم در شکست سرخ ها با نتیجه سه بر یک مقصر دانست.

به گزارش فوتبالی، تیم یورگن کلوپ در این فصل عملکرد جالبی نداشته و حتی خطر از دست دادن جایگاه در میان چهار تیم برتر لیگ را حس می کند. برنتفورد با هدایت توماس فرانک حتی دو گل دیگر هم زد که به علت آفساید مردود اعلام شد تا تیم کلوپ شب وحشتناکی را داشته باشد.

کرگر انتقاد شدیدی از بازیکنان لیورپول به خصوص به خاطر دریافت گل دوم داشت. در حالی که گل یوان ویسا در دقیقه 42 مردود شده بود، دقایقی بعد و روی یک ضربه ایستگاهی، این مهاجم صاحب توپ شد و گلزنی کرد.  کرگر بیان کرد:" وقتی در شرایطی هستی که استادیوم علیه توست، هواداران و انرژی علیه تو هستند و به تازگی یک گل مردود خورده ای، چرا آلیسون باید چنین شروع بازی اشتباهی داشته باشد؟ بعد از آن هم هاروی الیوت مرتکب یک اشتباه فاحش شد. سیزده ثانیه بعد، برنتفورد گل زد و با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد. این یک گل عالی از دیدگاه برنتفورد بود اما کار را برای لیورپول سخت تر کرد. نباید در مقابل تیمی که این قدر با جدیت بازی می کند، بی خیال باشی. حالا به نظر می رسد که لیورپول مجبور است که حدود 200 میلیون پوند هزینه کند. نمی گویم که راز موفقیت خرید بازیکن است اما لیورپول شاید به سه هافبک نیاز داشته باشد."

4125