قیمت اندک دیبالا؛ فقط 12 میلیون یورو

قیمت اندک دیبالا؛ فقط 12 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی رم در صورتی که قصد جدایی از جالوروسی ها را داشته باشد، کار دشواری نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، اگر دیبالا فصد جدایی از رم را داشته باشد، قیمتش برای باشگاه های خارج از ایتالیا فقط 12 میلیون یورو خواهد بود و باشگاه های ایتالیایی نیز می توانند او را با 20 میلیون یورو بخرند. دیبالا در تابستان گذشته به صورت رایگان به رم ملحق شد آن هم در حالی که مشتریان زیادی داشت. به نظر می رسد که یکی از مسائلی که باعث شده تا در مسیر انتقال دیبالا به جالوروسی ها سرعت بخشیده شود، چنین بندی بوده است چرا که با این بند عملا سرنوشت آینده مهاجم ارژانتینی در دستان خودش است. در حال حاضر مبالغ بین 10 تا 20 میلیون یورو برای بازیکنان گمنام و ناشناس در دنیای فوتبال پرداخته می شود و قطعا هر باشگاهی که به خرید در فاز هجومی نیاز داشته باشد، مشکلی برای پرداخت این مبلغ برای بازیکنی نظیر دیبالا با تجربه سالها حضور در فوتبال ایتالیا ندارد.

دیبالا 29 ساله در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 30 میلیون یورو قیمت دارد که در این فصل در 9 بازی خود پنج گل و دو پاس گل داشته که البته مصدومیت یکی از دلایلی بوده که آمار بازیها و گلهایش بیش از این نبوده است.

4125