مهار هم‌نام پرتغالی دغدغه ساپینتو در لیگ و حذفی!

مهار هم‌نام پرتغالی دغدغه ساپینتو در لیگ و حذفی!

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو ساپینتو برای غلبه بر تراکتور باید راهی برای مهار هم‌نام پرتغالی خود، ریکاردو آلوز، در اردوی رقیب پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، بدون شک دو دیدار پشت سر هم تراکتور و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی، مهم‌ترین بازی‌های 10 روز آینده فوتبال ایران خواهد بود و مطمئنا از حالا فکر و ذکر سرمربیان خارجی هر دو تیم را به شدت مشغول خود کرده است.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌ها که سه امتیاز حساسی را هفته گذشته مقابل مس رفسنجان از دست داد، به هیچ وجه دوست ندارد این هفته را نیز بدون پیروزی پشت سر بگذارد و از طرف دیگر اولین مسابقه جام حذفی نیز او و شاگردانش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

باتوجه به روند تراکتور در سه هفته اخیر و عدم موفقیت این تیم در کسب پیروزی بدون ریکاردو آلوز، هافبک پرتغالی، به نظر ساپینتو هم‌وطن وی در استقلال باید بیش از هر چیزی به راه و روش غلبه بر این ستاره بیندیشد. جایی که محمد عباس‌زاده آقای گل لیگ برتر به دلیل چهار کارته بودن محروم است و بهترین پاسور لیگ، مهم‌ترین تهدید برای استقلالی‌ها محسوب می‌شود.

باید منتظر ماند و دید که  نقشه‌های مردِ آبی پرتغالی برای غلبه بر مهندس تازه از بند مصدومیت رهایافته تراکتور جواب خواهد داد یا خیر.

1997