شکایت رسمی اسپانیول: بارسلونا باید بازنده اعلام شود

شکایت رسمی اسپانیول: بارسلونا باید بازنده اعلام شود

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اسپانیول یک شکایت کتبی به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اسپانیول در شکایت خود اعلام کرد که حضور روبرت لواندوفسکی مهاجم بارسلونا در دربی کاتالونیا غیرقانونی بوده است و تیم ژاوی که در این بازی یک امتیاز کسب کرد، باید بازنده اعلام شود.

در حقیقت لواندوفسکی در بازی بارسلونا و اوساسونا اخراج شد و بعد از آن با سه جلسه محرومیت مواجه شد اما در اخرین ساعات قبل از بازی به شکل عجیبی محرومیتش توسط کمیته انضباطی به حالت  تعلیق در آمد. باشگاه اسپانیول اعتقاد داشت که حضور مهاجم لهستانی در این بازی غیرقانونی بوده است و پیش از بازی هم این مسئله را به لاهوز داور بازی اعلام کرده بودند.

باشگاه اسپانیول در بیانیه خود نوشته است:"پیش از آغاز بازی، باشگاه ما با نیت خیر به داور بازی و نماینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد حضور روبرت لواندوفسکی در ترکیب حریف هشدار داد، بازیکنی که در بازی قبلی دو کارت زرد دریافت کرده بود و اخراج شده بود و به همین خاطر محروم بود."

بازی اسپانیول و بارسلونا با تساوی یک بر یک به اتمام رسید اما به نظر می رسد که تیم اسپانیول می خواهد هر سه امتیاز بازی را داشته باشد و بارسلونا را بازنده اعلام کند .باید دید که شکایت اسپانیولی ها به کجا کشیده خواهد شد.

4125