زمان معارفه رونالدو در النصر مشخص شد

زمان معارفه رونالدو در النصر مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی به تازگی به باشگاه النصر عربستان پیوسته است و به این ترتیب یک انتقال بزرگ و غیر منتظره را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو تا سال 2025 با باشگاه عربستانی قرارداد بسته است و قرار است سالانه 200 میلیون یورو دریافت کند که این مبلغ او را تبدیل به پُر دستمزد ترین بازیکن تاریخ فوتبال می کند.

هواداران النصر عربستان و همچنین هواداران ستاره پرتغالی منتظر برگزاری مراسم معارفه او در باشگاه النصر هستند. طبق اعلام باشگاه النصر و پوستری که این باشگاه برای مراسم معارفه کریستیانو رونالدو منتشر کرده است، این مراسم قرار است روز سوم ژانویه یعنی فردا که سه شنبه است برگزار شود.

همچنین ساعت برگزاری این مراسم به وقت محلی ساعت 7 بعد از ظهر خواهد بود. در واقع ساعت 19 به وقت ریاض عربستان، مراسم معارفه کریستیانو رونالدو شروع می شود.

باشگاه النصر می خواهد با برگزاری یک مراسم باشکوه برای معارفه کریستیانو رونالدو، درآمدزایی را با این ستاره پرتغالی آغاز کند. البته گفته شده که قرار است درآمد حاصل از مراسم معارفه رونالدو صرف امور خیریه شود. 

یکی از اهداف اصلی النصر برای به خدمت گرفتن رونالدو درآمدزایی و استفاده از برند رونالدو برای توسعه فوتبال عربستان بوده است چرا که اکنون نگاه ها به طور ویژه ای روی لیگ عربستان و باشگاه النصر خواهد بود.

1470