جدیدترین خرید میلان: درون دروازه

جدیدترین خرید میلان: درون دروازه

پایگاه خبری فوتبالی - میلان برای خرید دویس وازکز با باشگاه گوارانی به توافق رسیده است و به زودی قرارداد به صورت رسمی امضا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان کلمبیایی امروز در زمین تمرین میلان تست پزشکی را پشت سر گذاشته است و به زودی قرارداد رسمی را امضا خواهد کرد. روسونری ها به علت مصدومیت مایک ماینیان دروازه بان فیکس خود را در طول فصل در اختیارشان نداشته اند و در زمستان تصمیم به تقویت ترکیبشان قرار گرفته اند. در حقیقت میلانی ها می خواهند خیالشان را از بابت دروازه راحت کنند و به همین خاطر به سراغ جذب دروازه بان کلمبیایی رفتند.

میلان برای خرید دویس وازکز 24 ساله از باشگاه پاراگوئه ای گوارانی به توافق رسیده است. این دروازه بان کلمبیایی دیروز وارد شهر میلان شده است و امروز نیز به زمین تمرین روسونری ها رفته تا تست های مرسوم را پشت سر بگذارد و پس از آن قرارداد رسمی را به امضا برساند.

این بازیکن بعد از آن به آمریکای جنوبی باز خواهد گشت تا آخرین کاغذبازی های اداری را انجام بدهد و در روز دهم ژانویه به ایتالیا برگردد. واسکز در حال حاضر پاسپورت اروپایی را ندارد و به همین خاطر یکی از دو سهمیه غیراروپایی در ترکیب میلان را پر خواهد کرد.

4125