دیاباته به بازی با نساجی نخواهد رسید

دیاباته به بازی با نساجی نخواهد رسید

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم خارجی پرسپولیس به بازی با نساجی نخواهد رسید اما کادرفنی این تیم امیدوار است او را زودتر در اختیار داشته باشند.                  

به گزارش فوتبالی، شیخ دیاباته مهاجم تیم پرسپولیس بعد از بازی تدارکاتی مقابل سپاهان دچار مصدومیت شد که به همین دلیل چند بازی اخیر تیمش در لیگ برتر را از دست داده است.  

در حالی که صحبت از بازگشت دیاباته به میدان از بازی با نساجی مطرح شده اما این بازیکن در این دیدار هم حضور نخواهد داشت و به احتمال فراوان از نیم فصل دوم قادر است پرسپولیس را در مسابقات همراهی کند.  

دیاباته امروز از محل مصدومیت خود سونوگرافی انجام داد و قرار است پاسخ آن، تعیین کننده وضعیت این بازیکن برای بازگشت به تمرینات گروهی و حضور در لیست پرسپولیس باشد.  

دیاباته 3 هفته است که مصدوم شده و طبق نظر پزشکان متخصص، این بازیکن حداقل به 4 هفته زمان نیاز دارد تا به بهبودی برسد. در همین رابطه ضمن انجام فیزیوتراپی، او در روزهای اخیر تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربی بدنساز انجام می‌دهد تا هر چه سریعتر شرایط حضور در تمرینات گروهی را به دست بیاورد.  

از طرف دیگر تست‌های دیاباته در روزهای قبل از وضعیت خوب این بازیکن خبر داده و این موضوع کادرفنی پرسپولیس را امیدوار کرده تا به زودی بتوانند از این مهاجم بلند قامت در ترکیب استفاده کنند. اگر جواب سونوگرافی این بازیکن خوب باشد شاید زودتر از 4 هفته به تمرینات گروهی ملحق شود اما چیزی که مشخص است این است که دیاباته به بازی با نساجی نخواهد رسید.

5960