وایرال شدن چهره جدید مدافع رئال مادرید؛ ترسناک‌تر از همیشه!

وایرال شدن چهره جدید مدافع رئال مادرید؛ ترسناک‌تر از همیشه!

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی در تابستان گذشته با اتمام قراردادش با چلسی به صورت رایگان به رئال مادرید ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، رودیگر پیشنهادهای پرشماری از تیم های مختلف نظیر پی اس جی و بارسلونا داشت اما به گفته خودش به خاطر علاقه ای که به اسطوره اش په په داشت، راه حضور در رئال مادرید را در پیش گرفت. رودیگر گفته است که از بچگی بازیهای مدافع باتجربه فوتبال پرتغال را دنبال می کرده است. حالا رودیگر تصمیم گرفته که یک گام دیگر به په په نزدیک تر شود چرا که در تمرین اخیر رئال مادرید با موهایی کاملا تراشیده ظاهر شده است که با توجه به ریش های بلندش، از نظر بسیاری از هواداران در شبکه های اجتماعی ظاهری مخوف و ترسناک پیدا کرده است و البته به په په شبیه شده که با موهای تراشیده شده اش شناخته می شود.

رودیگر در این فصل اغلب نیمکت نشین بوده است چرا که میلیتائو- آلابا زوج موفق خط دفاعی رئال در فصل گذشته بوده اند اما در هر صورت این مدافع در بازیهایی که داشته، تلاش فوق العاده ای داشته است. گل رودیگر در بازی رئال مادرید و شاختار باعث شد تا محبوبیتش در میان هواداران دوچندان شود چرا که پس از ضربه سر و گلزنی دچار مصدومیتی شدید از ناحیه صورت شد.

4125