واکنش همسر مسی به کنایه سنگین شکیرا به پیکه

واکنش همسر مسی به کنایه سنگین شکیرا به پیکه

پایگاه خبری فوتبالی - شکیرا خواننده کلمبیایی در حالی سال 2022 را به پایان رساند که اصلا از اتفاقاتی که در این سال برایش رخ داد، راضی نبود.

به گزارش فوتبالی، خواننده سرشناس کلمبیایی از نامزد سابقش جرارد پیکه مشکل شد و از طرفی با مشکلاتی با اداره مالیات اسپانیا مواجه بوده است. البته این خواننده از نظر موسیقایی سال بسیار خوبی داشت و امیدوار است که شرایط برایش بهتر شوند. حالا شکیرا به بهانه شروع سال 2023 پیامی را منتشر کرده که در آن به صورت مستقیم به مدافع سابق بارسلونا کنایه زده است. شکیرا در پیام خود نوشته است:" هر چند که زخم های ما در شروع سال جدید همچنان باز هستند، اما زمان بهترین جراح ممکن است. هر چند که ممکن است که برخی به ما خیانت کنند اما باید با اعتماد به نفس کارمان ادامه بدهیم. در مقابل تحقیرها همچنان باید به خود ارج بنهیم چرا که افراد خوب  بیشتر از افراد پست هستند. افراد خوشایند بهتر از افراد ناخوشایند هستند. آنهایی که از زندگی ما می روند، ارزش کمتری دارند و آنهایی که در سمت ما می مانند، ارزش بیشتری دارند. اشک های ما یک تحقیر نیستند بلکه زمینی را آبیاری می کنند که آینده ما در آن متولد خواهد شد و ما را انسان تر خواهد کرد تا بتوانیم که در میانه یک نفرت همچنان عشق بورزیم."

پیام شکیرا با واکنش های زیادی همراه شده است و بسیاری با کامنت هایشان سعی کرده اند که به خواننده کلمبیایی روحیه بدهند. یکی از این نفرات آنتونلا روکوتزو همسر مسی است که با چند شکلک قلب به پیام شکیرا واکنش نشان داده است. شکیرا و پیکه پس از ماه ها جلسه، در هفته های اخیر در مورد حضانت بچه هایشان به توافق رسیده اند. در حقیقت به نظر می رسد که بچه های شکیرا قرار است که به همراه او به میامی بروند.

4125