ناراحتی بهتاج از مصدومیت طولانی کاوه رضایی

ناراحتی بهتاج از مصدومیت طولانی کاوه رضایی

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست مدیرعاملی تراکتور بابت مصدومیت‌های کاوه رضایی و حجت حق‌وردی در طول نیم‌فصل گذشته ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش فوتبالی ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی تراکتور در گفتگویی راجع به فعالیت این تیم در نقل‌وانتقالات تیم فصل عنوان داشت: رفت و آمد بازیکنان در نیم‌فصل طبیعی است و برای همه است. تیم ما هم مستثنی نیست و با نظر آقای خمز لیست ورودی و خروجی تنظیم خواهد شد. بعد بازی استقلال باید شروع کنیم و یک سهمیه خارجی هم داریم که آقای خمز نظر خود را در این مورد داده است. بعد بازی استقلال حتما به صورت جدی و عملیاتی اقدام خواهیم کرد.

بهتاج مصدومیت را عامل عدم تمایل باشگاه برای ادامه همکاری با حجت حق‌وردی دانست و در این رابطه توضیح داد: متاسفانه آقای حق‌وردی در اردوی ترکیه حضور نداشت و از زمان مراجعه از اردوی تیم ملی آذربایجان اعلام کردند که آسیب‌دیدگی دارند. تحت مداوا قرار گرفتند و تا آخر هم مصدومیت ایشان برطرف نشد. ما می‌توانستیم اگر نظر مساعد آقای خمز باشد، قرارداد را تمدید کنیم که آقای خمز اصلا تمرین کردن ایشان را ندیده‌اند که نظر مساعد داشته باشند! به همین دلیل جدایی ایشان قطعی است.

سرپرست تراکتور راجع به ریکاردو آلوز افزود: قرارداد ما با ریکاردو آلوز دو ساله است و با تیم خواهد بود. مصدومیتی داشت که این دو بازی در اختیار تیم نبود ولی الان به تمرینات برگشته و از کادر پزشکی هم  متشکرم که این بازیکن را به بازی با استقلال رساندند.

بهتاج در پایان با لحنی گلایه‌آمیز راجع به نحوه ادامه همکاری با کاوه رضایی عنوان داشت: انتظار داشتیم آقای کاوه رضایی بیشتر در اختیار تیم باشند ولی با مصدومیت‌های پیاپی این اتفاق نیفتاد. ما ایشان را با امید اینکه استفاده خوبی داشته باشیم خریداری کردیم. انشاالله که این مصدومیت‌ها به پایان رسد و آن چیزی که از وی انتظار داشتیم اتفاق افتاده و مهره خوبی برای ما باشد.

1997