فاصله بسیار زیاد چلسی با انتظاراتش

فاصله بسیار زیاد چلسی با انتظاراتش

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپلیکوئتا کاپیتان اسپانیایی چلسی تایید کرد که آن‌ها در این فصل امتیازات زیادی از دست داده‌اند و دیگر نمی توانند به اهدافی که در پیش فصل برای خود معین کرده بودند، برسند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های ناتیتگهام فارست و چلسی از چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم سیتی گراند مقابل هم صف آرایی کردند. در ابتدا آبی های لندن با ضربه رحیم استرلینگ به گل رسیدند، اما شوت سرژ اوریر در نیمه دوم کار را یک بر یک به تساوی کشاند تا یک پیروزی ساده برای چلسی و گراهام پاتر از دست برود و به یک امتیاز تبدیل شود. 

به نقل از سایت گل، آزپلیکوئتا راجع به این تساوی گفت: "تمامی امتیازات بسیار مهم هستند و ما امروز دو امتیاز را به سادگی از دست دادیم. از زمان شروع فصل امتیازات خیلی زیادی از دست داده ایم و حالا از جایگاهی که می خواستیم در آن باشیم، فاصله بسیار زیادی داریم. باید در نیم فصل دوم عملکردمان را بهبود ببخشیم، چون در غیر این صورت باید با سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده خداحافظی کنیم. باید متحد بمانیم. می دانیم که در بهترین شرایط خود نیستیم، اما در اوضاع وخیم، می توانیم ورق را به نفع خود بازگردانیم."

4416